Algemene voorwaarden Fysiotherapie Fysiovenne
Contractering en declareren via de zorgverzekeraar
We hebben met iedere Nederlandse zorgverzekeraar een overeenkomst voor je afgesloten. We zijn daardoor in staat om de behandelingen bij Fysiovenne die binnen uw (aanvullend) verzekeringspakket vallen, direct te declareren bij jouw verzekeraar volgens vooraf afgesproken richtlijnen en kwaliteitsnormen.
Particuliere nota
Wanneer de door Fysiovenne geleverde behandelingen niet gedeclareerd kunnen worden bij jouw zorgverzekeraar, zullen we aan de hand van de op deze website getoonde vergoedingen een particuliere nota opmaken. Deze nota wordt na iedere maand opgemaakt en per post verstuurd en bevat de kosten voor alle geleverde verrichtingen van de afgelopen maand. In de nota wordt tevens het betalingstermijn van 14 dagen vermeld. Mocht je om welke reden dan ook niet aan deze betalingstermijn kunnen voldoen, vragen wij je om z.s.m. contact met ons op te nemen om tijdig een betalingsregeling af te stemmen.
No-show beleid afspraken
Om alle patiënten een plek in de agenda te kunnen bieden op korte termijn is het voor ons van belang dat we zekerheid hebben v.w.b. one agenda voor de komende 24 uur. Daarom hanteren we een no-show beleid voor het geval patiënten zonder afbericht (per mail, whatsapp of telefoon) niet op de afspraak verschijnen. We declareren in dat geval de behandeling alsnog bij uw verzekeraar of versturen u een particuliere nota indien het geval u niet aanvullend verzekerd bent.